2013. december 1., vasárnap

Part 1.

Sziasztok Hollie vagyok 17 éves.Az anyukámmal Pattievel,és 19 éves bátyámmal,Justinnal élek.Justin popsztár.Egy idegesítő popsztár.A legjobb barátnőm Audrina,akivel mi vagyunk a legmenőbbek a suliban.Persze ribanc nem vagyok.
Szóval felkeltem felöltöztem,hajat fésültem..stb.
Ezt a szettet választottam:

Épp mentem volna le a lépcsőn,mikor Justin szobájában valami világított.Gondoltam nem lenne baj ha bemennék,így is tettem.A telefonja volt.Gonosz vigyor jelent meg arcomon.Azt tudni kell,hogy minden szanaszét van.A ruhái és a takarója a földön..ha elkezdeném sorolni az estig is tartana.Na szóval én elestem valamiben,azt nem tudom hogy miben,de egy jó nagy sikoly hagyta el a számat.Justin ezt meg is hallotta.
 -Hollie,ha megint a szobámban vagy akkor takarodj ki onnan!!-üvöltötte Justin.
-Én is szeretlek!-ordítottam vissza flegmán.
-Ne veszekedjetek!-kiabált anya.Lementem a konyhába,ahol már kész volt a tükörtojás.Gyorsan megettem,és mentem a suliba.A suli kapujánál várt az én legjobb barátnőm,Drina.
-Szia Csajszi.-nyomott 1-1 puszit arcomra,amit viszonoztam.-Justin?
-Sziaa.Pff..ne is kérdezd.
Vállat vont.Bementünk az épületbe.Egy 10 perccel utána becsengettek.Kémia óra volt.Justin megint nem jött suliba.Azt hiszem anyának lesz mit beszámolnom.Ebédnél meglepő módon Justin ott volt.Oda is jött hozzám a sorba egy zacskóval.
-Anya küldi.-nyújtja nekem a zacskót,amiben pénz volt.
-Kössz..-fordulok vissza Drinához.
-Hm..szép fenék.-nyalta meg a száját Justin haverja.Jay majdnem behúzott neki egyet.
-Vegyél vissza mert baj lesz..Ő a húgom..-szorította meg nyakát Jay.Miután elmentek Drina a vállamba bökött.
-Eljött ez a nap is.A tesód megvédett.-nevetett.Leültünk egy üres asztalhoz,ahova egyből az egyik lány oda is jött.
-Ho-Hollie!Ashley vagyok.Nagy rajongód..
*Ashley szemszöge*
Ez nem igazságos..Csak azért kell benyalnom ennek a ribancnak mert elvesztettem a fogadást.Ráadásul azt a színjátékot is meg kellett néznem,ahogy Ryan stírölte Hollie seggét.Remélem elhízik az a kurva..
-Ho-Hollie!Ashley vagyok.Nagy rajongód..-mosolyogtam hamisan.Úgy szembeköptem volna.Remélem Ryan nem szeret bele,mert annak nem lenne jó vége.Remélem Drina végre felvilágosítja,hogy csak játszotta ezt az egész barátnősdit.
*Hollie szemszöge*
-Túl jól ismerlek.-mosolyogtam.Ismerem Ashleyt.Egy kétszínű ribanc.-Ismerem a fajtád.Benyalsz nekem,a hátam mögött leribancozol és elcsábítod a pasim.Ennek nem dőlök be,úgy hogy pápá!
Dühösen hörgött egyet,s elviharzott.Én csak diadalmasan elmosolyodtam.Elkezdtem enni.
*Suli után*
-Akkor szia!-mosolyogtam.Zac nagyon helyes.Azt hiszem szeretem.Csak félek hogy át fog baszni,mint a többi fiú.Miután haza mentem,úgy döntöttem most jól esne egy buli Drinával.Rendezhetnénk egy bulit itt.Anya úgysem lesz itthon,Justin pedig szeret bulizni.Gyorsan rendeltem kajákat,piát,és felmentem a szobámba öltözni.
Ezt vettem fel:
Sminkem:
 Hajam:
Cipőm:

Felhívtam minden ismerősömet.Pár perc múlva mindenki megjött.Aztán elsötétedett minden.Reggel a kórházban ébredtem.Iszonyatosan fájt a fejem.Az orvos hangját hallottam,de még csak homályosan láttam.
-Jöjjenek be felébredt.
Justin és anya ült le az ágy mellé.
-Kicsim!Hogy vagy?-kérdezte anya.
-Fáj a fejem...-ültem volna fel de anya visszatolt.
-Ne-ne!Ne ülj fel..
-Hollie emlékszik valamire?-kérdezte az orvos.
-Csak arra,hogy megittam egy csomó alkoholt.Mikor már kb. a hatodikat ittam minden elsötétedett.-magyaráztam.Az orvos sóhajtott.-Miért vagyok itt?
-Drogtúladagolás.
Láttam ahogy anyának legördült egy könnycsepp az arcán.
-De én nem drogozom..
-Biztos az italába rakták.De 1 hét múlva már mehet is haza.Reméljük.
*3 hét múlva*
 A kórházból már a negyedik napon kiengedtek.És közben történtek események.Tegnap lefeküdtem Zac-el.Remélem szeret,és nem csak kihasznált.Most lépek be a folyosóra,ahol mindenki rám néz.Megállok,sóhajtok,s megyek tovább.Meglátom Zac-et.Odamegyek hozzá.
-Szia!-adnák  neki két puszit,de eltol.
-Figyelj,jó volt az este de nem szeretlek.Ez csak fogadás volt.-röhögött a képembe.Bekönnyeztem,s kifutottam.
*3 nap múlva*
Nagyon megviseltek a történtek.Úgy döntöttem megváltozom.Mivel suli van,ezért felöltöztem.Felvettem egy fekete nadrágot,egy fekete pólót és a szintén fekete dzsekimet.A hajamat felkötöttem,

 és fekete rúzst és sminket kentem fel.Fekete rágót vettem be.