2013. december 10., kedd

Part 4.

*Másnap*
Ma nagyon sokat takarítottunk.Csöngettek.Kinyitottam,és Harry állt velem szemben.
-Amanda?Te vagy?-kérdezte.
-Öhm..Nem.A lakótársa Hollie.-mosolyogtam bambán.
-Amanda mondta hogy szép vagy,dehogy ennyire..-harapott alsó ajkába,én meg vörös lettem mint egy paprika.
-Ja.. gyertek be.
Ameddig itt voltak a fiúk olyan sokat nevettünk,hülyéskedtünk,barátkoztunk.
-Szóval akkor Justin Bieber a bátyád?-kérdezte Louis.Bólintottam.
-Nem eszünk?-kérdezte Niall.
-De..-nevettem.
-Niall,most már ideje mennünk.-szólt Liam.
-Nyugodtan maradjatok még!-mondta Amanda.Csörgött a telefonom.
-Bocsánat.-mondtam,és felmentem a szobámba,ugyanis Drina hívott.
-Figyelj ezt már letisztáztuk...-próbáltam befejezni,de beleszólt.
-Baj van.Terhes vagyok.-nyelt egy nagyot.
-Hogy mi van?Te hülye vagy?Kitől?És mikor tudtad meg?-bombáztam kérdéseimmel.
-Hát ő...Miután összevesztünk,találkoztam egy helyes fiúval.Nagyon jóban lettünk,elkezdtünk járni,lefeküdtünk.Pár héttel később azt veszem észre,hogy folyton hányok,mindent kívánok,hisztizek és nagyon sokat sírok.
-Úristen.Találkozzunk most a legközelebbi parkban!
-Oké.
És letette.Gyorsan lefutottam lépcsőn,felvettem a cipőm és a dzsekim,és hoztam a táskám.
-Sajnálom de most el kell mennem.Majd máskor bepótoljuk.Sziasztok.
És már csuktam is be az ajtót magam után.

A parkban Drina már várt rám.Leültünk egy padra.Mindent megbeszéltünk.
-És akkor nem haragszol?-kérdezte.Láttam a szemében a reményt.Nagyot sóhajtottam.
-Nem.És mindenben segíteni fogok.-mosolyogtam.
-Kösziiiii!!!!!!-ölelt meg jó szorosan.
*Otthon*
Mikor belépem az ajtón,Justint és anyát pillantottam meg.
-Hollie!-mosolygott Justin.Odamentem hozzá,és egy picit meglöktem.
-Utállak!-mondtam halkan,de Justin meghallotta.Felfutottam a szobámba,és bezártam az ajtót.Anya dörömbölt az ajtón.
-Kicsim!Kérlek!
-Menjetek el!Azért költöztem el,hogy új életet kezdjek!
*1 év múlva*
 Nem sok minden történt.Különköltöztem a pasimmal,Dave-vel.Nagyon rendes srác,csak az a baj,hogy már nem szeretem.Drina már megszülte az édes pici lányát,Abby-t,aki már tud menni,és kimondta az első szavait.Amanda és Liam együtt laknak,kibékültem Justinnal,és talált is magának egy kedves lányt,Kelly-t.
-Kicsim!Gyere.-szólt anya.
-Pillanat.Még Abby-vel játszom.-ültettem ölembe az apróságot.
-Legalább segíts fát díszíteni!
Hát igen.Ide is eljött a karácsony.
-Menjünk fát díszíteni?-kérdeztem Abby-től,aki csak édesen bólogatott.Feldíszítettük a fát,ettünk jó sok sütit.
*Este*
Zuhanyzom,és Dave bejön mellém.
-Szia.-csókolgatni kezdte a nyakam.
-Szia.-sóhajtottam egyet,majd folytattam.-Hosszú volt ez a nap.És holnap karácsony.És beszélnünk kell.
Gyorsan lezuhanyoztam,felvettem a pizsimet,majd megvárta Dave-t.
-Dave...én..
-Tudom.Meg akarod beszélni hogy mit kérsz karácsonyra.-sóhajtott.-De ez nekem nem megy Holl.Ne haragudj,de én másba vagyok szerelmes.Sajnálom.
Felállt,majd kiment az ajtón.Elmosolyodtam szavai hallatán,mivel úgymond "kivette a számból a szót".
*Reggel*
-Jó reggelt!-köszönt mindenki,aki meglátott.Én csak mosolyogtam..Basszus!Ma kéne megvennem az ajándékokat.Gyorsan felszaladtam a szobámba,elkészülődtem,átöltöztem,aztán indultam a plázába.

A plázába érve,sorba jártam a különféle ajándékboltokba,hogy mindenkinek a megfelelő "szeretet csomagot" vegyem meg.Akkor íme az ajándékok:
Anyának valami ruhára gondoltam,de aztán mégsem azt vettem,hanem egy tökjó bögrét.
Justinnak nem tudtam mit vegyek,de aztán eszembe jutott.

Amandának és Drinának viszont egy kulcstartót vettem.Amandáé a teknősös,mivel szereti őket.
A One Direction tagoknak karkötőket vettem.Mindegyiküknek a saját neve.
 A kicsi Abby-nek pedig egy plüss pónilovat vettem.
Na de most lássuk,hogy én mit kaptam.
Ezt a bátyámtól.
Ezt a drága barátnőimtől kaptam.
Ezt a One direction tagjaitól kapom.A rúzst név szerint adták át,a karkötőt együtt.
És végül anyutól azt kaptam,hogy megengedte hogy már lehet tetkóm.Ja,és adott pénzt is.