2013. december 3., kedd

Part 2.

Elindultam suliba.A folyosón mindenki engem nézett..de nem nagyon érdekelt.Drina jött oda hozzám.
-Mi van veled?Úgy nézel ki mint egy EMO!Ez mind Zac miatt van?-kérdezte.
-Nem!!Rájöttem,hogy röhejes vagyok.Vagyis csak voltam!Most már ha valaki megaláz szét lesz verve.-mutattam fel egy kést.
-Ezt most azonnal tedd el!Nem vagy normális.
Ekkor Ashley jött ide.
-Elmondod már neki?-kérdezte Ash.Kérdően néztem.Drina megrázta fejét.-Akkor én.Drina csak fogadásból barátkozott veled...Ő is egy ribancnak tartott,mikor elkezdtük ezeket a fogadásokat,és ő nyert.De azt mondta hogy a barátnőd szeretne maradni mert szimpi vagy neki.
-Sajnál..-nem hagytam hogy Drina befejezze.
-Ennyi??Szóval fogadás?ROHADJATOK MEG!!!!-futottam el sírva.Ezt nem hiszem:c Szóval ennyi..röhejesen nézek ki,ráadásul nincs egy barátom sem..Mit sem törődve az iskolával,haza mentem,és fejemet a párnámba temetve sírtam.Justin bejött.
-Menj ki!-dobtam neki a legközelebbi párnát.
-Ugyan hugi..Mi a baj?-kérdezte.Még sosem hívott huginak.Ez jól esett.Felültem,és elkezdtem neki mesélni mindent.Miután mindent elmeséltem megértően bólintott.
-Értem.-felállt és kiment.Ennyire még sosem volt nyugodt.Valamire készül..Hallottam ahogy csapódik az ajtó.Kinéztem az ablakon,és láttam ahogy beleüt a földbe,és megy tovább.Ki osontam a házból és követtem.
*Justin szemszöge*
Mikor odaértem Zac-ék házához csöngettem.Zac kinyitotta az ajtót,én meg kiráncigáltam az utcára.
-Egy rohadt dolgot kértem!Egyet!Hogy ne bazd el!Legalább 1 hétig lettél volna vele együtt!De nem..elbasztad.-pofoztam meg.Ő a hátam mögé mutogatott.Megfordultam és Hollie volt ott.
-Hollie!-mondtam.Ő térdre esett,és sírni kezdett.
-Miért csináljátok ezt velem?!?A barátaim,Zac,és még te is.-felállt és futni kezdett.
*Hollie szemszöge*
Futni kezdtem.Utálom az életem.Haza futottam,átöltöztem,bepakoltam,lementem a konyhába,írtam egy levelet anyának.

Szia anya.
Ne aggódj értem,pár napra elmentem..majd jövök.
Puszi:Hollie.

Miután megírtam elindultam.A vonat állomáson sokat kellett várnom.Hoztam egy valamennyi pénzt,így a jegyet megtudtam venni.Kb. egy 30 percet vártam,mire megjött a vonat.Felszálltam,elfoglaltam egy üres kabint és egy 5 perc múlva el is aludtam.
Egy lány ébresztett fel.
-Szia.Nem baj ha leülök?-kérdezte.
-Nem.Hány óra?-ültem fel.
-Fél 10.Te hova tartasz?Miért vagy itt?Jól vagy?A szüle..
-Nem kell annyi kérdés.Különben meg,nem is ismerlek,úgy hogy leszállhatnál rólam..-mondtam egy kicsit flegmán.
-Jajj ne haragudj..Amanda Carter.17 éves vagyok-nyújtotta kezét kedvesen.Megráztam kezét.Nagyon kedves lány.Szimpatikus.-A szüleim maffiózók,ami nekem nem tetszett,és arra kényszerítettek hogy én is legyek az...így hát eljöttem és új életet kezdek.-sóhajtott.
-Hollie Bieber.17.A családom tönkrement,a bátyám hazudott nekem..a  barátnőm fogadásból barátkozott velem..a "pasim"-mutattam idézőjelet ujjaimmal-csak meg akart fektetni,és amikor elmondta hogy nem szeret a képembe röhögött.
-Ez durva..De akkor Justin Bieber a bátyád???-nézett csillogó szemekkel.Bólintottam.Elkezdett ugrálni meg sikítozni.
-WÍÍÍÍÍ!!!!JUPIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-egy nő nyitott be.
-Nem lehetne halkabban?Az én koromban..-kezdett bele a nő de Amanda félbeszakította.
-Szerintem már be is fejezte a mondatot úgyhogy mehet is ki innen!Pápá!-tolta ki a nőt az ajtón.Én meg csak tátott szájjal bámultam.
-De..te....-dadogtam.
-Igen..néha kicsit hülye vagyok..-nevetett.
Ekkor megszólalt a hangosbemondó.
-A vonat lassan megáll.Kérem szedjék össze poggyászaikat és várakozzanak csendben.Köszönöm.-szólt  egy női hang.
Míg a vonat megállt,addig jól el beszélgettünk.Megbeszéltük,hogy közös lakásba költözünk.Leszálltunk a vonatról,és rájöttem hogy fent hagytam a telefonom a vonaton.
-Fent hagytam a telóm!-mutogattam a vonatra rémülten.
-Menj fel érte!!Siess!
Gyorsan fel mentem, és benyitottam a kabinunkba.Sajnos voltak ott.
-Nem láttatok egy telefont?-kérdeztem.
-Ezt keresed?-mutatta fel a srác a törött telefonom vigyorogva.
-Barom!-pofoztam meg.Gyorsan lejöttem a vonatról,és odamentem Am-hoz.
-Na?-kérdezte.
-Eltörték..
-Sajnálom..-fogta meg a vállam-De majd veszünk másikat.Ja,és már találtam egy házat.Olcsó,és tök jó..Ma elmehetünk megnézni.
Bólintottam.
*Házban*
-Ez gyönyörű..-léptem be az ajtón.
-Ugye?Na akkor válasszunk szobát.
-De..még nem vettük meg..-mondtam értetlenül.