2013. december 8., vasárnap

Part 3.

-De igen.-mosolygott.
-De én nem is adtam bele pénzt.-néztem körül a konyhában.
-Mert a te pénzed a kajára fog elmenni.-nézett bele a hűtőbe.
-Köszi hogy megbeszélted velem-mondtam flegmán.-Na fel mentem a szobámba.
A lépcső tetején 2 ajtót találtam.Én úgy döntöttem,hogy a bal oldali lesz az enyém.A választott szobában gyorsan kipakoltam,gyorsan vettem egy zuhanyt és átöltöztem.
Lementem a konyhába.
-Na mehetünk?-kédrdezte Am.
-Hova?-értetlenkedtem.
-A mobilodért.
Bólintottam.
*Mobil üzletben*
-Nézd ez tetszik!-mutattam egy telefont Amandának.Nem volt drága,ezért megvettük.
*Másnap*
Mindent visszaállítottam olyanra,amilyen volt.Csak a teló számom lett más.Éppen szendvicset csinálok magamnak,mikor csörög a telefonom.Privát szám.Nagy nehezen felvettem.
-Igen?Tessék?-kérdeztem.
-Hollie?Hollie Bieber?-kérdezte egy ismerős hang.
-I-igen?
-Hollie ne haragudj rám kérlek!!!Esküszöm nem fordul elő többet.Annyira bánom,és legszívesebben erőből pofoznám magam,amit már próbáltam,de nem ment erősen!Sajnálom!
Ekkor jöttem rá hogy ő Drina.
-Drina erre nincs időm!Kérlek hagyjál békén..
-De..én..-szipogott.Hallottam egy nagy sikítást.-Jajj ne.Kérlek segíts,Hollie!Tudom hogy utálsz de...gyere a Vezér Terére,ott van egy barna ház..kér..-és kinyomták.Nagyon megijedtem.Elcsomagoltam a szendvicset,és elindultam.
*Drina szemszöge*
-Ez be fog válni!Nagyon jó lesz!Mindenki kész?-kérdeztem.Bólintottak.Elbújtunk és vártunk.Egy 5 perc múlva berúgták az ajtót.Mindenki ezt kiabálta:
-BOLDOG SZÜLINAPOT HOLLIE!!
Hollie nagyon megijedt.
-Ez mi a franc?!?Drina!!!!!Ez egy szülinapi buli?-ordította Holl.
-Szia Holl.Igen az.Figyelj még össze vagy zavarodva..nyugodj le egy picit.
Sóhajtott,és kiment.
*Hollie szemszöge*
Annyira felidegesített ezzel Drina.Tudja mit tett ellenem,és mégis felköszönt.Plusz még hazudott is.Utálom.Utánam futott.
-Hollie állj már meg!Mi bajod van?-megálltam és a képébe ordítottam.
-TE!!Te vagy a bajom!Tudod hogy utállak és te felköszöntöttél...-nem tudtam befejezni mert közbeszólt.
-Most az a bajod hogy gondoltam rád??-értetlenkedett.
-NEM!!Az a bajom,hogy felhívsz hogy elraboltak,halálra ijedtem magam,és megtudtam hogy csak becsaptál..és nem értem minek köszöntesz fel,ha utállak!Nem érted?!?U-tál-lak!!!Fogd  már fel!-és elfutottam.
*Otthon*
Csak sírtam és sírtam.Még mindig szeretnék Drina barátnője lenni,de nem bízom benne.Mindegy,most már itt van nekem Amanda,akivel nagyszerűen megvagyunk.
-Na..ne sírjál..semmi baj..megtépem ezt a csicskát..-nyitott be Am,és elkezdett nevetni.
-Köszi Amanda.Tudod hogy te vagy a legjobb barátnő a világon?-öleltem meg.Megint nevetni kezdett,s kinyögött egy "Te is"-t.Miután még beszélgettünk egy picit,úgy döntöttünk,hogy eltesszük magunkat holnapra.Letusoltam,felvettem a pizsim,és bebújtam a jó meleg ágyba.Nagy nehezen elaludtam.
*Másnap*
A telefonom csörgésére keltem.Anya volt az.
-Szia.-köszöntem bele.
-Kicsim hol vagy?-kérdezte.Hangjában lehetett hallani az idegességet.
-Nem tudom..azt hiszem Los Angeles-ben..Miért?Mi baj van?-kérdeztem.Kezdek félni.
-Mi?Hogy kerülsz te oda?És..
-Anya nyugi.Ide költözöm.-mondtam nyugodtan.
-Mi?De nem hagyhatsz itt!
-Anya..nyugodj már meg.
Még pár percet beszéltünk.Meg beszéltünk mindent,hogy majd ők is ideköltöznek..meg ilyenek.Lementem a konyhába,ahol Amanda telefonált.
-Rendben.Köszi.Szia.-kinyomta és elkezdett ugrálni.
-Na mi az?-kérdeztem,és engedtem magamnak egy pohár vizet.
-Nem fogod el hinni mi történt.Zayn Malik félre tárcsázott.-pont ekkor kortyoltam bele vizembe,amit szerencsésen a padlóra is köptem.
-A One Direction-ból?Az a Zayn Malik???-kerekedtek ki szemeim.Bólintott.Elkezdtem sikítozni,mert én imádom Harry Styles-t.Nem vagyok Directioner csak ez a kedvenc bandám.És Harry a kedvencem belőle.
-És..megbeszéltük,hogy holnap eljönnek hozzánk csak beszélgetni..-vörösödött  el.
-Vagyis randira.-javítottam ki.